Himos Vaellus Laturetkeilijöiden jäsenille alennettuun hintaan

18.8.2018 klo 10

Himos Vaellus 2018

Tarjoamme Laturetkeilijöiden jäsenille 5e alennuksen osallistumismaksusta 31.7 mennessä ilmoittautuneille. Alennuksen saa, kun syöttää ilmoittautumisen yhteydessä kampanjakoodille varattuun kenttään tekstin: YÖ

Hyvä ruskaretkeilijä/ laturetkeilijä,

Himostrail Vaellus järjestetään polkujuoksukisan yhteydessä Himoksessa 18.8.2018. Katso karttakuva.

Viime vuoden tapaan Laturetkeilijöille on tarjottu alennettua osallistumismaksua, jos ilmoittautuminen tapahtuu viimeistään 31.7.2018. Ohessa kilpailun johtajan Juha Tainin ohjeet alennuksen saamiseksi sekä mm mitä osallistumismaksu kattaa.

Tässä on hyvä mahdollisuus harjoitella tulevaa ruskaretkeä varten. Vinkatkaa kävely/vaelluskaverillekin.

T. Pekka Skyttä

- Hinta vain 25e 31.7 asti (sisältää ruokailun, säänkestävän reittikartan ja runsaat huoltopisteet reitin varrella). 1.8 lähtien hinta on 30e.

- Ei ajanottoa, eikä numerolappua

- Liikkeelle voi lähteä klo 10-11 (18.8.2018). Toki klo 10 tehdään yhteislähetys.

- Voi lähteä joko 9km, 17km tai 26km reitille.

- Reitin voi joko juosta, hölkätä, kävellä, sauvakävellä, vaeltaa. Kaikki on sallittu omalla tyylillä – jopa koira saa olla tässä sarjassa mukana.

- Hyvin merkattu reitti, ei tarvitse osata suunnistaa

Tässä vielä hieman lisätietoa Himos Vaellukselle lähtevälle:

Himos Vaelluksen kiertäjille on tarjolla todella monipuolinen ja yksinkertainen konsepti oman vaelluksensa suunnitteluun!

Vaeltajat voivat valita oman lenkkinsä perustaksi joko vihreän lenkin(9km enjoy) tai punaisen lenkin(17km challenge). Challenge-reitiltä on mahdollisuus tehdä kolme sinistä lisälenkkiä. Mikäli kiertää kaikki kolme lisälenkkiä, niin tulee kiertäneeksi Himos Extremen(26km).

Myös Himos Enjoyn(9km) lenkille vaeltamaan lähtevät voivat ottaa yhden sinisen lisälenkin(Sammalsuon lenkki), jolloin kokonaismatkaksi kertyy 13km. Himos Enjoy tarjoaa myös mahdollisuuden oikaisuihin, jolloin voit tehdä lyhyemmänkin lenkin kuin 9km.

Himos Vaellus on siis yksinkertainen ja maastoon selkeästi merkattu palapeli, jonka voit rakentaa mieleiselläsi tavalla.