Outalatu lomaosake

Kuva: MIrja Hiirola

Lomaosake Outalatu B8 Kiilopäällä, Saariselällä

Osoite: Kiilopääntie 490,  99600  SODANKYLÄ

Ajo-ohje:  Kiilopään tiehaara sijaitsee noin 20 km Saariselän keskuksen eteläpuolella (Kakslauttasen kohdalla), Kiilopäälle johtavaa tietä noin 5 km (n. 1,5 km ennen Kiilopään retkeilykeskusta), jossa tiehaara Outaladun mökeille vasempaan, sen tien päässä (n.300m) on myös Outalatu B8.

14.12.09 Päätettiin ja ostettiin Laturetkeilijät ry:lle lomaosake Kiinteistö Oy Kiilopään Outalatu 1/6 osuus huoneistosta B8, 72 m2, asuinpinta-ala 62 m2, 2 mh + tupak. + sauna. Laturetkeilijät ry:llä on käytettävissä 8-9 viikkoa vuodessa.

Huoneistoa voivat vuokrata Jämsän Laturetkeilijät ry:n jäsenet ja myös jäsenen täytyy olla mukana mökillä. Huoneiston varauksista päättää hallitus vuoden alussa, hakemukset Maritalle.

Mökkiviikko alkaa lauantaina klo.12.00 ja päättyy seuraavan viikon lauantaina viimeistään klo.12.00.

Huoneistoon voi majoittua 4-6 henkilöä. Huoneisto on varusteltu perusvarusteineen 6:lle hengelle. Huoneistossa on astianpesukone, pyykinpesukone, kuivauskaappi ulkovaatteita varten, hiustenkuivaaja, kahvinkeitin, mikrouuni, jääkaappi ja pakastin, TV 32", radiosoitin, suksienhuoltovarusteita. Liinavaatteet, loppusiivouksen, pesuaineet ja WC-paperin ym. Kulutustavaran huolehtii aina asukas.

Huoneistossa tupakointi ja lemmikkieläinten pito ehdottomasti kielletty.